Alicia Starnight

 
Till en början. Hur tänkte Alli här?

Det hon gör här anser jag kränkande. Därför att hon skojar OM en tjej, mot henne, genom att göra om det hon skriver till sin egen atack. Alltså. Denna tjej som jag har strukigt namnet på, kan inte stava. Det kan hon inte göra någonting åt. Hon är säkert mycket mindre än Alli och jag tycker att Alli bör ha gjort annorlunda i denna situation. Sen också, så skriver hon "AHAHAHAHA ÄLSKAR ATT DRIVA MED FOLK" och det tyder ju på att hon är väl medveten om vad hon själv skrev och hur det uppfattades för den andra personen.
Tycker det är fel gjort av Alli. Hon borde mer vara som en "förebild" och ingen person som liksom trycker ner andra pga att hon inte kan stava. 
 
Denna bild är min. Jag såg detta i Säg-chatt vid midsommarstången idag. Jag var där. Alli körde smågrodornas sång MOT denna tjej, den där retfulla delen. ._.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback